nu drar jag

.. mot min första dag i skolan! Den kommer börja med naturkunskap som följs av idrott, och dagen slutar med matematik. Hela dagen slutar klockan 3, och då bär det av hemåt, mot städningen. Måste fixa upp det skräp som ligger och dräller överallt, för att kunna få det riktigt fint. det ser verkligen ut som kaos här inne nu, men jag älskar de lila väggarna. Mums. Kan ta ett kort, och lägga in i samband med Teneriffa-bilderna.

Men alla ni får ha det så hiiiimla bra, så hörs vi när jag kommer hem.
Då ska ajg ta mig i kragen och ladda in bilderna så ni får se hur underbart jag har haft det där borta.
PUS&KRAM <3

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0