noll fantasi

Har suttit fast på samma mening ungefär sen vi började. Jag har inte kommit någonstans.
Men något jag inte skulle banga på är att ta med mig dessa dataskärmar och tagentbord hem. de är asnajs, och de låter ingenting. Har tagit kort nu, så ni får se när jag kommer hem. Fetnajs.

Men nu ska jag iallafall fila lite på min text, och kanske fortsätta när jag kommer hem, eller imorgon. På onsdag är jag ledig, och då ska jag först ta min andra spruta för livmoderhalscancer (livmodercancer?) och sen ska jag.. hmm, det var något mer. Vafan var det mer jag skulle göra?! Kommer fasiken inte ihåg, mamma sa det till mig kanske typ 19678095 gånger igår, men jag kommer fan inte ihåg. Aja, men sen ska jag se om jag ska in till stan och kanske boka tid för tatuering. Jag vill ha det bokat och klart, men vi får se om det blir på lilla gatan. Jag får se helt enkelt.

BTW, jag fyller år om 14 dagar. IIIIH!

Men jag skriver sen, slutar nu. PUSS<3

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0