nog dags för bädden?

Har suttit uppe på tok för länge nu! Men det är inte lätt när det finns så otroligt många intressanta bloggar att läsa.
Har även trixat med lite bilder på mig och sötnosen Helen. Klart att det tar tid då? Lägger upp dem i slutet på inlägget.

Imorgon ska jag sova ut ordentligt, men ska ävenm ta mig ti att lägga mig i solariumet här hemma. Vill inte förlora den lilla färg jag fick i teneriffa. Börjar ju kolan 15.15 imorgon, så till tolv hinner jag sova iallafall.

Jag uppdaterar självklart i morgon, och tills dess får ni ha det så bra som ni kan.
PUSS <3

 

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0