mycket snack, och många nya ansikten

Har kommit upp från min brors rum nu, har varit där sedan jag kom hem från skolan. Egentligen var det meningen att jag skulle göra mer slingor idag, men det blev inte så. Jahaja, jag får göra det efter jobbet imorgon.

Imorgon ska jag vara på SYOmöte 8.15, och sedan ska man väl hitta på något att göra under denna extremt roliga friluftsdag. NOT! Jag vet fan vad jag ska hitta på. Bowla? Gymma? Simma? Jag funderar på att gymma en timme, och sedan simma. Det låter som en bra idé, så jag kanske blir lite peppad till att träna igen. Måste egentligen om jag ska kunna gå på stranden i sommar utan att ta upp hela.

Skulle vara skönt att komma igång, på riktigt.
Efter den skiten ska jag skynda mig till jobbet. Ska jobba extra imorgon eftersom Helen ska bort. Så jag är gullig och tar hennes pass. Eftersom jag är så snäll. Gör det självklart mycket för mig skull också, behöver alla pengar jag kan få. Det är galet vad jag är i behov av alla de pengar jag kan komma över.

Menmen, ska läsa runt lite nu.
Har ett par ideér som jag kan skriva om, kanske gör det idag.

PUSS <3


Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0