morgonen till en frisk och ny dag! '

Jag känner att det här kommer att bli en toppen dag! Jag är redan superglad! Jag drog mig lite för länge nu på morgonen, mendet var så himla skönt i sängen. Lagom varmt, lagom kallt, lagom mjukt - lagom allt. Plus att Simon också vaknade och höll om mig. MYS.

Det jag är lite kdsen löver är att jag inte kommer ja möjlighet till mitt morgonte. Men det ordnar sig, jag måste köpa en macka i cafeterian, så jag kan lika gärna köpa en kaffe då också. Så det oooordnar sig!

Men alla får ha det så jävla bra, så för jag se om jag tar en sväng förbi affären och köper färg, samt till banken. Så man har det gjort.

Men självklart så uppdaterar jag, kanske redan i skolan, vem vet?
PUSS <3

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0