Mackor, te och popcorn

Japp, det består min lunch av idag. teet är ju en naturlig sak för mig, och sen vart jag sugen på mackor med vitlöksgeggamojja på. Sedan kom jag på mig själv med att vara ytterst sugen på något snack, men jag ville inte ha chips eller ostbågar, så det fick bli popcorn.

Idag fick jag fick busskort, vilket jag har varit väldigt orolig över att det inte skulle komma förrns på måndag/tisdag. Jag ska ju jobba i helgen och vill gärna ha kortet då. Och sen är det så förbannat pinsamt att åka på bussremsa, jag hatar det! Det känns som att man stoppar upp hela kön och att alla fnissar åt en när man står där som ett fån.

Pratade precis med Anna, och vi kom fram till att hon ska ringa när hon pluggat klart. Det kommer väl ta 1-2 timmar, så jag kanske kan sova en stund. Men om jag känner mig rätt kommer jag fastna hä'r och sedan kommer hon ringa. Men vad gör det? Det är fredag! Vilket dock inte spelar så stor roll för mig, eftersom jag jobbar, men det är fortfarande fredag!

Men ska käka min lilla lunch, och läsa Annas blogg.
PUSS <3

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0