låt <3

När jag sitter stilla ute, och tillexempel väntar på bussen, tänker jag mig själv som en film. Att jag har en kamera framför mig som ska filma hur mitt liv är. Och så ser jag det framför mig, och denna låt spelas. Det har fastnat för mig, så jag tackar dig Anna, för att du tipsade migom denna. Hur underbar som helst. Kan inte sluta lyssna.
En riktigt bra låt för oss som är lite smådeppiga och inte riktigt vet vad vi ska göra av våra liv. Jag brukar själv lyssna på den såfort jag ska någonstans, till jobbet etc. Jag stoppar i lurarna i öronen och drömmer mig bort, bort till ett liv utan problem, där livet flyter på utan att du ska behöva må dåligt. Utan den där klumpen som finns i din hals, risk för att brytas ut i gråt, pågrund av ingenting. Vad har jag att må dåligt över? Ingenting egentligen. Jag har en fin familj, bra vänner, bra jobb, bra pojkvän och skolan - ja den duger. Varför känner jag mig då så tom inuti? Varför finns då denna klump i halsen? Jag vet inte vad som kan behöva göras, men jag vill inte ha det såhär längre, jag vill ha det så bra som jag hade det i somras. Det är något som fattas, men vad?

Kommentarer
Postat av: ameli&emelie

jättebra låt vad heter den ?
måste ha den :P

2008-01-27 @ 23:14:31
URL: http://lifeasblondes.blogg.se
Postat av: Ameli&Emelie

tack så mycket! :)

2008-01-27 @ 23:37:04
URL: http://lifeasblondes.blogg.se
Postat av: Anna

Jag håller med dig :) låten är helt underbar!!

2008-01-28 @ 08:34:14
URL: http://tearswilldry.blogg.se

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0