kväll utan hårfärgning igen

Mitt kort fungerade inte, idag igen. Men jag kom hem med hårfärg, iallafall. Fick låna 150 kronor av Denice, som var mer desperat att färga mitt hår, än vad jag var. Men det blev ingen färgning iallafall, vi fastnade i allt snäck, och helt plötsligt var klockan 11. Så vi ska ta det imorgon på morgonen istället. Men om det blir fel går jag inte till skolan, haha. Då är det hon som blir skyldig till min frånvaro. Men vafan, hon är ju på G till frisör, hon borde kunna sina grejer nu, vafaan. Så imorgon ska jag väcka henne runt halv nio. Börjar inte förens 11.20 men det är skönt att ha det klart iallafall.

Nu sitter jag i morgonrock och kollar runt lite. Eller pratar mest med Helen på msn och sådär, skickar lite bilder till Jennie. Ska dricka upp mitt te nu, och sedan ska jag sova.
Men jag uppdaterar imorgon, självklart med före och efter-bilder.

PUSS <3

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0