kriminalitet

Det kommer bli mitt ämne att skriva om. Göran, min lärare, tyckte att jag skulle skriva om massa grejer om barn. Alltså, skulle du göra abort om du fick reda på att din ofödda barn kommer få Down syndrom? Men jag vet inte vad jag vill, och det skulle vara för jobbigt att skriva om det. Att hitta grejer, osv. men kriminalitet är ju ändå så pass vanligt, så det borde bli lätt. Eller ja, mindre svårt.
Men ååh, jag är så trött på skolan, orkar ingenting, vill ingenting. Jag vill abar jobba, jobba och jobba och få in en jäääävla massa pengar. Men, för att få ett sånt jobb, måste man väl klara skolan någorlunda. BAJS.

Men jag uppdaterar kanske senare, så vi hörs.
PUSS <3

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0