Jennie

Jennie Apelskog. Vart ska jag börja? Nu kommer alla tro att jag ska skriva ett inlägg långt som nilen, om hur uuuuuunderbar du är och hur mycket jag ääääälskar dig - så som man gjorde 13-14års ålder. Men det tänker jag inte.
Jag tänker bara berätta för dig, hur fel du har! Klart som tusan att du har skrivit fler blogginlägg än va jag har. Du skaffade din blogg före mig, och sen har jag faktisklt varit BORTREST i en vecka. och kunde därför inte blogga. Så det du skrivit är helt klart och tydligt fel fel fel.7

Och sen har du fel om en till grej. Jag blandar inte te och popcorn. Eller självklart så blandas skiten i magen, men jag tar lite poppis, käkar tills jag inte har en slemdroppe kvar i munnen, och då väntar jag lite och xdricker sedan en klink te. Mycket proffisionellt (om stavningen är fel, skyll på Jennie, då hade hon fel igen)


Så, nu har jag gjort min röst hörd - TACK!


Kommentarer
Postat av: Jennie

HAHAHAHAHAHA! Kan ha vart det skönaste på länge! OK, jag är ett misstag :'( jag hatar mig själv, jag är så jävla ensam Ninni du förstår inte, ta bort det här inlägget, snälla :'( :'( Jag gråter nu..

2008-01-11 @ 15:24:09
URL: http://tullan89.blogg.se

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0