Irreterande

Det är fruktansvärt irrterande att bussarna går som dom gör. Jag börjar skolan 11.20 idag, men bussen går 22, så jag kommer komma tio minuter försent. Alltså måste jag ta bussen så jag kommer 20 minuter för tidigt, och vem pallar sitta i skolan i 20 minuter? Visst, man kan gå ner till caféterian och köpa något, för där hittar man alltid någon att prata med under tiden. Men tänk om alla är på lektion? Vad gör jag dåra? Ska jag bara sitta där som ett fån och le eller? Naej, inte riktigt min stil där va? Jag tar alltså bussen så jag kommer 10 försent. Det är bara svenska så who cares?

Har precis varit nere i rummet där min bror bor för tillfället, och tagit en cigg med hans flickvän. Senare kom även hennes kompis, Elin, och hon höll på att skrämma skiten ur mig. Livrädd vart jag. Dörren öppnas på vid gavel, så jag tror att den blåste up och skulle precis stänga den. Men nej, då kommer en människa in helt plötsligt. Skitläskigt. Jag vet inte vad som händer, men det sker läskiga saker runt mig hela tiden. Mamamia.

Doktorn måste jag också besöka snart. Mina öron gör mig galen. Jag har fått någon slags inflammation som gör att mina öron blir såriga inuti. Skitäckligt, jag vet! Och det gör förbannat ont, och är allmänt äckligt. Jag får inte ens in mina hörlurepluggar! De kommer inte in för att det är så sårigt och svullet. Nej, måste gå och kolla det. Får ringa och be om en tid.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag vet! Hahahaha! Men ändå...

Puss

2008-01-16 @ 11:04:25
URL: http://justmeanna.blogg.se

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0