imorgons planer

Nu sitter jag alltså hemma, har precis duschat, och skrapat bort resten av min fina solbränna. Blev lite deprimerad när jag såg ur skinnet byttes ut mot det bleka, och fula.
Måste sola solarium, så inte det lilla jag har kvar försvinner. Skulle bli väldigt ledsen då.

Planerna för imorgon är inte många. Först på morgonen ska jag åka till vårdcentralen och ta en spruta. Sedan ska jag hem igen, och styr sedan mot haninge med mamma. Ska aktivera mitt kort, samt starta ett nytt konto där studiebidraget kommer in. Ska även passa på att sätta in lite av min lön därifrån också, så jag kommer igång med sparningen. Måste börja nu, om jag inte ska vara urfattig i sommar, och till resan.
Sedan ska jag ringa Victoria, Denice och Elin, och åka med dem till stan och kolla tatueringsstudios. Måååste boka, så jag inte står där på 'min dag' och inte har någon tid. Det skulle inte vara kul, eftersom jag har sett fram emot att tatuera mig på födelsedagen.

1. Pauline Ninni Sabine Sivula, TyresöKarta

Fullständig adress visas endast för inloggade medlemmar!
Fyller 18 år om 13 dagar, född den 11 februari 1990

Jag gillar detta, verkligen. Med tanke på att det bara är 12 dagar kvar får mig att gilla det ännu mer.

Men nu ska jag kolla runt lite, kanske ladda ner något, och sen ska jag lägga mig för att sova. Så vi hörs imorgon biti, alla vänner. Jag är ledig imorgon - SKÖNT!
PUSS <3


Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0