Im back

Tillbaka från doktorn.
Det visade sig att jag har Hörselgångseksem. Kuuuuul, eller inte? Jag får alltsdå inte få in vatten eller pilla i öronen. Fatta, jag måste stoppa in bomull i öronen när jag duschar?! Och jag får inte bada och stoppa huvudet under vatten, samt att jag måste droppa 2 droppar i öronen i fyra dagar. Fyfan, att det aldrig ska ta slut. Snart får jag väl eksem över hela kroppen och kommer inte kunna nudda någonting. Jag kommer få gå runt med bandage över hela kroppen. Är så trött på detta.

Menmen, sitter nu hemma och har sagt hej då till Denice. Ska sitta och skriva på min grej till livskunskapen. Sen ska jag nog ladda ner filmer, får se om jag hinner. Eller hinner och hinner, ska ta bussen om typ 3 timmar, haha.

Satt och pratade med Anna på msn, en tjej från min livskunskap. Hon sa att hon hade varit duktig och tränat innan skolan, och här sitter jag med en stor kopp te (med socker i) och en stor marabou schweizernöt. Kände jag mig fet då eller? Eeehm, ja? Fyfan.

Ska leka runt lite nu, hörs senare!
PUSS <3

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0