Im back

Ni läste rätt, jag är tillbaka efter sisådär 20 minuter. När jag, halvspringade till bussen, kom och tänka på att bussen går ju 56 ni, och inte 52. Då fick jag den snilleblixten att titta på klockan. Jo den är ju kvart i två. Då var jag tvungen att stanna för att riktigt tänka efter. ''Vänta här nu.. Jag börjar ju förfan kvart över tre...?'' Alltså, jag var ute en timme förtidigt!! Och det var ju ganska jobbigt med tanke på att jag stressade mig genom sminkning och hann inte ens fixa luggen. Så jag vänder ganska så irreterat och går hem igen. Och nu ska jag gå rätt, klockan ska vara 14.40 när jag ska gå. Eller kan tillochmed gå 14.50. Så nu har jag gått om tid att fixa min helveteslugg.

Hur kan man vara så dum att inte räkna efter? Jag hade ju planerat att halv/kvart i ett skulle jag gå och sola. För då hade jag ca en och en halv timme på mig senare, att sitta en stund, dricka en till kopp te och sedan sminka mig. Men då när jag vaknade upp i solariumet stressade jag, för då tänkte jag att då har jag ju bara ca en halvtimme på mig. Mmmm, men se så fel jag hade. Men det är ju skönt nu, nu behöver jag inte stressa.

Hinner kolla lite fler bloggar, och kanske leka med lite bilder.
PUSS <3

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0