i vantan pa bussen

Nu sitter vi har i entren pa hotellet och vantar pa varan buss som ska ta oss till flygplatsen. Idag ar det mulet sa vi har haft riktigt tur med vadret. Sol och varme varje dag forutom nar vi kom hit, och nar vi ska aka hem.
Det kommer bli en ackligt lang resa, sex timmar ska vi sitta pa planet, vi kommer hem ca klockan 10 ikvall. Och det suger ju, eftersom jag hade velat traffa Anna och Victoria, men det ar ju skola imorgon och sa ska jag ju umgas lite med Simon.

Nar jag kommer hem kommer jag bomba er med en valdans massa foton. Har val tagit runt 300 bilder, sa jag ska valja ut nagra och publicera. Det kan val bli kul att se mig ligga och gassa pa stranden?

Men skit samma, nu ska jag ga ut och ta en cigarett innan jag kliver pa bussen.

Ha de bast, sa hors vi nar jag kommer hem.
LANGTAR!!!!!


Puss&kraaaaam <3

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0