i give up

Det blir så svårt, och jag blir så deprimerad när jag ser allt detta. Jag tänker bara på hur mycket pengar jag måste jobba ihop. Men ska söka ett annat jobb också, som jag kan ha på kvällarna. det räcker inte med Barnadiset, det gör verkligen inte det. Jag kommer behöva jobba som ett arsel om jag ska kunna ha råd med detta. Varje helg, och vissa kvällar. Varje lov och lediga dagar. Varje sekund av mitt liv ska vara täckt med jobb. Jag är inte någon jobbnarkoman, utan penganarkoman! Enligt mig kommer man ingen vart i livet utan pengar, och det gör man verkligen inte! OM jag sparar vart enda öre som jag tjänar ihop fram tills vi hade planerat att åka, kommer jag ha drygt 25.000. Men jag kommer inte kunna spara så mycket pengar! Aldrig i livet.

Mina Det jag ska önska mig i födelsedagspresent är pengar, pengar och ännu mera pengar! Och 2 limpor cigg av bror, så jag slipper tänka på det. Åååh, va detta ska vara jobbigt då!

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0