hemma nu

Jadu, vilken dag.
Först och främst åkte jag och tog sprutan. Sen kom jag hem, väntade på mamma och sedan åkte vi till haninge och fixade allt med banken. Efter detkäkade vi på Tacobar, och köpte ett par mjukisar till mig. Sedan lämnade hon mig vid alleplan och jag åkte och mötte Victoria vid Tcentralen.

Därifrån åkte vi till fridhemsplan för att leta oss till Heavily Ink, en tatueringsstudio där min pöojkvän tatuerat sig. Men det tog oss typ en timme att hitta, och vi frågade ett antal. Att gå där i regnet och få olika beskrivningar av flera, tröttade ut oss totalt. När vi sedan kom fram visade det sig att den killen som isånafall skulle tatuera mig var ledig på måndagar, och jag fyller på en måndag, och ska också göra på en måndag, thats it.
Så vi åkte till Solna, till Lilla Gatan. Där bestämdes det att Måndagen den 11 februare klockan 16.30 tatuerar jag mig. Roooligt.

Och sedan följde jag med hem till Victorias mormor, där Victoria bor numera eftersom hennes mormor ligger på sjukhus och hon ska ta hand om lägenheten. Satt där, drack te och tittade på SATC. Mys.
Sedan åkte jag hem, och höll på att frysa arslet av mig påvägen.

När jag kom hem såg jag slutet på America History X som var på TV4 Film, och sedan satt jag mig här för att skriva ett sista inlägg innan jag lägger mig för att sova.

Men jag skriver imorgon, för nu ska jag läsa andra bloggar och sova.
PUSS <3

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0