Hemma igen

Jag kom hem runt halv åtta idag, riktigt skönt att komma hem tidigt. Blev klar fort med städningen, men mycket av det var pågrund av att jag inte skurade golvet, det behövdes inte.

Nu har jag precis kommit från Sebbe och Denices rum, där jag suttit och snackat skit ett tag. Ska nu ut med hunden och sedan sova. Och nu ska jag sova också. Kanske, men bara kanske, titta lite på tv.
Imorgon ska jag till SYON och prata, eftersom jag har så hög frånvaro. Hon vill lixom komma fram till varför, och det finns bara ett svar på den frågan;
Jag är så förbannat trött på skolan.
Varför ska jag engagera mig när allt bara blir skit iallafall? Jag håller mig till de ämnen jag är bra i, eller iallafall de ämnen jag har chansen att få ett G i. Orkar inte bry mig om resten.

Men nu ska jag dra ut med vovven, men ni får ha det så bra, så hörs vi imorgon bitti.
PUSS <3

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0