Hejsansvejsan

Har sovit en bra stund idag. Jag lade mig i sängen direkt när jag kom hem, och vaknade runt halv tio när Anna ringde. Men jag orkade inte hitta på något, eftersom det är jobb imorgon igen. Fast imorgon jobbar jag stängning, så det kommer inte vara roligt. Jobbet idag var stressigt, för stressigt. Men det är bra när det är mycket att göra, då kommer mycket pengar in. Och det behövs pengar, om jag säger så.

Nu ska jag upp till mamsen igen, ska dricka en kopp te och sen ska jag gå och lägga mig. Men jag skriver imorgon innan jobbet, eller det kanske blir ett inlägg till. Har inte så stor fantasi om vad jags ka skriva just nu, så det blir bara meningslösa inlägg. Menmen, det får duga sålänge.

Men då hörs vi imorgon då.
PUSS <3

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0