Hejsan igen

Nu har jag hjälp till och lagat mat, samt ätit av den. Fiskpinnar med ris vart det, och det var faktiskt riktigt gott! Kanske bara för att jag gjort det? Mm, skulle kunna tro att det var så, ja.

Och ni som är gulliga nog att bry er om mig och dusten med äpplet kan jag meddela att jag mår fint. Några inre skador har jag nog, men just nu är det helt okej. Ser fortfarande ut som Linda Rosing med hennes läppar, men annars - helt okej!

Försöker ladda upp lite bilder och videos från gympan idag, men mittklilpp.se vill inte fungera.
Jag kämpar vidare, och jag lovar, Sophia, jag ska fixa det!

Kommentarer
Postat av: Sophia

Bra Ninni att halsen och det mår bättre! Kanske inte ska äta äpplen, funderat på det? ;) Jag avstår från mördar-frukten just för att annars får jag ett rent helvete.. Och det där med videon...Du måste fixaaaa :( Annars blir jag ledsen i ögat juuu

2008-01-16 @ 17:59:09
URL: http://sophiac.blogg.se

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0