Heeej då

Nu tar jag en sista cigg innan jag går och borstar tänderna. Fick en länk av Gustav där den här Kissie får raseriutbrott, och det är det mest sooooorgliga jag har sett! Shitshitshit. Jag kan inte sluta garva, hahaha.

Men nu är sdet skola som gäller, och efter det ska jag träffa gulleplutten Anna. Då ska hon få sina önskade skittles som jag köpte i teneriffa. Men jag bloggar när jag kommer hem. Ska skratta hela min väg till bussen, jag får in Kisie ur huvudet. Jag hör hennes irreterade röst i huvudet hela tiden, och det är inte roligt. Men gå in io kommentarfältet i det förra ionlägget och kolla det klippet, det finns inget mer jag kan säga än att hon är tragiosk och en riktig fjortis. Det är ju nästan så man blir rädd. Jisses.

Men nu säger jag hejdå ra, så HEJ DÅ <3

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0