HAHA just det!

Det var lite kul på den där snackgrejen idag. Vi kom in på ämnet bloggar. Och då säger hon som håller föredraget:
- Ja, men som den där blondinbella, blablabla
Och då fyller min lärare in:
- Ja men den där KISSIE då?! Harregud! Det är det värsta jag sett!
Och jag börjar ASGARVA! Det är inte alltså bara jag som tycker att hon är en IQbefriad blondin sm försöker spela smart! Och det bästa av allt var när läraren börjar härma hennes sätt att göra videoblogg. Duvet, hon sitter och håller på med håret och ba:
- Jaaaaaa, nuuu siitter jag hääär, ska snart borsta hååååret. Och papppaaaa är åå köper frukost, hehehehe. Åååh, mitt hår... Ååååh.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!! Skulle filmat så ni också kunde se!

Kommentarer
Postat av: Emma H

Haha, alltså jag missade det nyhetsinslaget, vet du nånstans man kan se det? :)

2008-01-31 @ 23:17:07
URL: http://enmammut.blogg.se

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0