Gooooood morgon!

En alldeles underbar och skön morgon, tycker ni inte? Idag börjar inte lilla Ninni förrns 15.15 och tycker att det är förbaskat skön, och att alla tisdagar ska se ut så. Klev upp nu för att det är skönt att ha mycket tid på sog, plus att jag ska sola en halvtimme, och behöver därför tid att duscha och sminka mig och sådär.

Uuuunderbart!

Min frukost däremot kanske vart lite konstig. Det vart inte gått iallafall. I ´tre dagar har jag nu ätit negerbill till frukost. Eller som efterrätt till frukosten. Och innan det har jag ätit en skinkmacka och en kopp te. Och negerbillen finns där även idag, två stycken tillochmed. Men istället för en mjuk macka med ost så blev det en knäckemacka med kalles kavias. Men det va inte så gott till te. Aja, jag pallar inte gå upp och göra en ny macka, så det får duga.

Men nu ska jag leka runt lite på internet, ha det bäst <3

Kommentarer
Postat av: Maria

Är du eller vet du någon annan som är bra på att teckna och måla?

2008-01-15 @ 12:04:58
URL: http://mariaholgersson.blogg.se

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0