Gooomorron go morron

En fin morgon idag, sitter här nyduschad och allmänt hyperfrääääsch. Är lite hyper annars också, hyperglad, hypertrött etc. Men jag somnade runt elva, men det ganska så irreterad. Jag får inga sms på hela dagen, men just när jag ska gå och sova får jag kanske 6 stycken, med typ 2 minuters mellanrum. Skitirreterande. Jag svarade inte på ett enda. Usch. Ska hem efter läkaren idag, vi har håltimme efter natur, och jag kommer missa natur eftersom jag är hos läkaren.Så de så. Jag åker hem, och börjar sedan... (kollar schemat) .. 13.50. Skönt. Är väl klar runt halv 11 - drygt (då börjar min naturkunskap) och så åker jag hem. och tar 13.20 bussen till skolan. Najs.

Tänkte ladda upp lite bilder från mig & Jennie, samt lite andra.
PUSS <3


Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0