God natt

Nu är det dags för mig att röra mig mot sängen. Kan inte se ut som en död vandrande människa imorgon, och jag måste till skolan innan det skiter sig helt.
Efter skolan ska jag hem och färga mitt hår. Om jag så ska göra det själv så ska det färgas utväxt och slingor. Måste bli en förändring, och det måste bli det nu. Kanske ringer Malin för en färgning, hon utbildar sig trots allt till frisör. Så det måste ju gå, eller hur?

Jag är så trött på mitt hår, vill ha tillbaka det ljusbruna med slingor. SÅ NAJS.
image365

Och med detta inlägg säger jag gonatt, så hörs vi imorgon bitti.
PUSSHEJ <3

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0