god morron!

Jag sket i första lektionen idag. Jag orkade verkligen inte gå upp, då det blev rätt så sent föt mig igår igen. Men jag hade planerat att gå till skolan så jag är där halv två, eftersom jag ska ha möte med syon, som sagt.

Jag vet att jag sa senast igår att jag skulle börja skärpa mig med skolan, men vi hade naturkunskap, och sen hade vi haft håltimme i typ 57348 timmar innan vi började med italienska. Och det finns inge värre än att sitta där, och göra ingenting. Vi skulle visserligen redigera klart filmen, men det finns ingen mening med att jag ska vara där, eftersom jag ändå inte redigerar eller liknande.

Men nu ska jag dricka upp mitt te, och sminka mig, sen rör jag mig mot skolan. SLutar sex idag, så jag kommer hem sent.

Men självklart så skriver jag då.
PUSS <3

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0