God morgon!

Jag gick inte och la mig igår, jag vart väldigt rastlös och gjorde iordning två mackor, lite te, lite kex, och satte mig i sängen föratt titta tv. Det var en helt sjukt bra film på tv, eller om det är en serie. Deadly sexy, eller något. INgen aning, kommer inte ihåg.
Men det handlade iallafall om några poliser, och en mördare som mördar horor efter att han nuppat med dem. Och då ska ena tjejpolisen lådsas vara hora, och träffar en av de misstänkta. Hon blir blixtförälskad, och han likaså. Jag sitter under helspänn under deras möten (det sker fler) och håller tummarna för att han inte ska mörda henne, så som han gjorde med de andra hororna. Men som sagt, han blir kär, hon blir kär, det visar sig att det är inte denne 'Blue' är den skyldige! ÅÅååh, så romantiskt.

Men den hade ett dåligt slut. För kolla, mördarens tecken på att det var han som gjort alla dessa mord, det var att han bröt nacken av offrerna, målade på rött läppstift (alla av samma märke) och sedan kastade han dem ner för en brant/bro/balkong. Men sen visade det sig att det var en polis som var med i själva utredningen som var den skyldiga, bara för att denne 'Blue' hade betalat hans (polisens) fästmö för att nuppa, och hon hade gått med på det. Då hade denna polis tagit reda på så mycket info om 'Blue' så han kunde göra så misstankarna om mordet hamnade på Blue. Meeeen, sen när det kommit fram att det inte är han, så springer den här polistjejen hem till honom och de kramas och hon säger att hon är glad, för att det inte är han, och han säger desamma. Sen när han stänger dörren, nivet och kameran är på 'fel sida' av dörren, så ser man att det hänger en kasse med dessa läppstift de offrena hade på sig.

MEN HALLÅ?! Varför göra mig ännu mer förvirrad? Och som pricken över i:et var filmen slut? HALLÅÅ?! Och det var inte direkt 'fortsättning följer' utan bara helt slut. Jag får inte reda på om hon blir mördad, om de gifter sig och det där kanske är hans present, inte vet jag. Hatar iallafall såna slut.

Det jag skulle komma till med detta inlägg var att jag inte kom i säng förens halv tre igår, så jag är ganska så jävligt trött idag. Men iallafall, GODMORGON!

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0