God morgon

Ja du, man kan ju verkligen kalla det här för att försova sig. Jag skulle upp klockan sex, men vaknade inte förens 6 timmar senare. Grattis Ninni. Nu missar jag yttligare en lektion i textkommunikation och rörlig bild. Har inte gått på rörlig bild sen vi började, och hur jävla bra är det? Jag har redan 61% frånvaro, så jag tror nog att studiebidraget dras in snart. Ååååh, jag måste skärpa mig!!! Är så trött på skolan så det är sjukt. Men nästa vecka, och resten av veckorna framöver måste jag gå. Måste verkligen bli en skärpning.
Men jag struntar helt i skolan idag, det är ingen idé eftersom jag bara har italienska kvar.

Igår färgade jag äntligen håret, fast slingorna ska jag ta idag. Det vart så sent.
Och sen har Denice gjort lösnaglar på mig. Hon köpte hem ett sånt där akryl-set och gjorde mina naglar finfina. Klockan blev för mycket, så vi hann inte med slingor, vi gör som idag istället.
Det som är lite synd är att min rödaktiga färg försvann ur håret, nu blev jag mer svarthårig. Menmen, det kommer i slingor som livar upp håret lite. Det kommer lite bilder i nästa inlägg. Hade bara mobilen till hands, så det blev inte så bra bilder.

Men nu ska jag upp och göra te, och leta fram mammas lösenord till skolportalen så jag kan sjukanmäla mig.
PUSS <3

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0