God morgon!

Det som skulle vli en tidig kväll för mig, slutade klockan halv två. Var tvungen att följa med Simon in i duschen, även fast jag duschade en dag tidigare. Menmen, han var på riktigt myshumör. Och jag visste inte att filmen, Bad Boys 2, var så förbannat lång! Visst, alla dessa jävla reklampauser, men endå. Den började 22.00 och slutade runt halv ett. Hmm?

Och telefonen ringde som en tokig. Sebastian (bror) 's flickvän ringer helt gråtfärdig och säger att Sebbe har gått från henne. Så jag ringer upp honom och ber honom gå tillbaka. Sen ringer hon igen och frågar om vilket väg hem till oss som är snabbast. Jag sätter mig vid datorn, snäll som jag är. Sedan ringer hon igen, bara för att berätta att hon är inne på krogen nu, woooohooow - men jag försöker sova, tack. Och sen hade jag fått ett sms inatt vid halv 4, och då hade de bråkat igen. Men jag paaallar inte vara en jäkla förmedlare. Förlåt, men jag gör inte det.

Nu sitter jag och äter frukost. Mackor med citronmarmelad och te. Mums.
Snart ska jag gå upp och sminka mig och sedan väcka Simon. Men det är ingen stress, behöver inte åka förens 10 över, ca. Sedan ikväll... Ja då kanske jag ska hitta på någonting med Helen, kan färga håret idag om kortet tillåter. Eller så ligger jag bara hemma och myser, eftersom det är jobb imorgon också! Och Helen jobbar inte imorgon, vilket är surt.

Menmen, sånt är livet. Ska kolla in alla bloggar som jag inte läste igår! :)
Så, vi hörs kanske när jag kommer hem.
PUSS <3

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0