God morgon!

Klev upp för en stund sen, en halvtimme sneare än vad jag egentligen hade planerat, men det är lugnt, kan kan ta det luuugnt ändå. Har precis gjort mig te och en skål med chokopops - rocks. Übergott! Det är små chokladbollar med massa choklad i. Jag vet - så nyttigt eller hur? Men jag äterv det inte varje dag, men idag såg jag kartongen och blev bara tvungen.

Har så himla dåligt samvete för att jag inte jobbar idag. Helen har legat sjuk inatt, och Pia (chefen) kan inte ta passet. Och vi har ingen annan som jobbar vardagar förutom min mamma, som jobbar på förmiddagen. Men hon kan inte jobba hela dagen, för hon måste hämta dom små. Och jag börjar ju min kvällskurs i foto 17.00 idag.

Men nu fick jag precis reda på att hon inte behöver jobba! :) Bra, är man sjuk ska det alltid finnas någon som ställer upp. Men chefen ska anställa folk nu, så om du vill ha jobb, så ansök nu! Hon ska ha massor av intervjuer och sånt skit.

Menmen, ska ta en cigg nu, puss <3


Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0