god morgon

Vaknade runt tolv idag, då jag sket i skolan och verkligen ville sova ut. Ska jobba idag, och jag somnade inte förrns halv 3 inatt, så jag orkade inte se ut som en zombie. Jag jobbar till sju idag, och ska städa det där jagvla jobbet så varenda hörn glänser.

Fick skäll av chefen igår för att jag och mitt crew var för sega på att stänga, och det var inte roligt kan jag tala om. Var nära på att gråta och magen hade världkrig, eftersom jag är så jävla rädd om det där jobbet. Det hade även fattats pengar från kassan - 2000 spänn! - och jag vill verkligen inte bli misstänkt, vilket jag ändå blir då jag jobbade den dagen. Men det känns verkligen skit när det fattas, och när jag får reda på vem det är ska jag skjuta den jävlen.

Så, idag ska jag alltså inte göra något annat än att jobba. Börjar klockan te, så jag åker 2 härifrån. Ska lösa ut mamma så hon får åka hem och laga mat till lilla mig. Och sedan får jag se om jag kanske drar ut eftersom jag inte börjar förrns kvart över tre på tisdag. De första lektionerna blir inställda för att det kommer 9:or till skolan och ska bli hänvisade runt i gymnasiet. Och det är jävligt skönt att man slipper vara med. Palla gå runt med dom och säga:
''Och här har vi matsalen där de serverar den äckligaste maten i världen''
''Och här har vi cafeterian som ni absolut inte får ta över när ni kommer, de tillhör tvåorna, men när ni börjar tillhör de oss - treor''

Naej, skönt att jag slipper.

Nu ska jag dricka upp mitt te och läsa lite bloggar.
Uppdaterar om jag hittar någe kul!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Jennie

så jekla skön!

2008-01-14 @ 17:28:51
URL: http://tullan89.blogg.se

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0