God morgon

Uppe med tuppen igen, iallafall om man tänker på när jag börjar. Idag börjar jag halv ett, skulle egentligen börjat 8.15 men den första (3 timmar långa) lektionen är inställt. Skönt som FAN.

Ska gå upp och göra te snart, och hålla min svägerska sällskap. Min brors flickvän sov över här, men hon börjar inte jobba förrns 11, och min åkte halv sex imorse, och hon är uppe, och jag är uppe. Finfint.
Men hon ville inte ha te, sa hon igår iallafall. Vilken konstig liten människa, vill inte ha te på morgonen.

Aja, jag går väl upp nu då. Och det känns lite taskigt av er att ni inte kommenterat mitt NYSTÄDADE rum :(
BTW, jag ska göra om designen på bloggen idag. Det är för fasen inte jul längre. Nu ska jag göra det SOMMRIG.
Men jag kommer tillbaka lite senare. PUSS <3

image329

Kommentarer
Postat av: Gustaw

http://www.youtube.com/watch?v=HLm50cjHJLk&feature=related

Passare för Kissie, annars kanske hon blir såhär arg ;)

2008-01-11 @ 10:17:49
URL: http://garf.blogg.se

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0