God morgon!

Jag vet inte riktigt vad jag håller på med. Jag kliver upp 2 timmar innan jag ska gå till bussen. Och jag ska inte ens duscha? Jag brukar alltid gå upp lite tidigare för at duscha eller liknande, men nu går jag upp helt i onödan. Jag menar, under två timmar hinner man ju för fan dricka upp sitt te, och tillochmed göra nytt te kanske 4 gånger. Jag hade kunnat sova en timme till, och vara lite piggare. Men jag är inte trött. Somnade runt tolv igår, efter att jag ocg Simon hade myst rejält. Victoria var pckså hemma hos mig igår, fast hon slockande i min soffa. Social? Javisst. Jag satt och kollade resor och grejer på blocket.
Innan det var jag i Tyresö Centrum och fikade, samt köpte 2 par nya byxor. de hade 50% rea på pure så det blev ett par Miss Sixty och ett par only för 700 spänn. Najs, eller hur?

Idag börjar jag skolan 11.55 och ska ha äcklig italienska. Jag pallar inte med dom lektionerna, men måste. Jag har fått flera varningar om att jag kommer få streck, vilket resulterar i att jag kommer få ett samlat betygsdokument, som jag alltså inte kommer kunna söka jobb på, eller söka mig in på högskolan. Och det suger ju, ganska mycket. Måste börja jobba upp mig lite, till ett G, eller åtminstonde ett IG iallafall. Haha, jag måste jobba upp ett streck till ett IG. Jisses, jag är sämst.

Jag är för lat just nu för att orka leta upp sladden till kameran och ladda in belderna, så dem får ni ikväll, lite senare. Jag måste städa som en tok idag, eftersom ja inte gjorde det igår. Simons tjat börjar bli lite tjatigt.

Men nu ska jag dricka mitt te, och kolla lite bloggar. Sedan ska jag klä på mig och sminka mig.

PUSS&KRAM

Kommentarer
Postat av: Fridah

härlgit med té!

2008-01-10 @ 10:06:47
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se
Postat av: johanna

hej på dig.

vill du med samla en massa poäng och sedan få de
i present kort ? gör som jag då och bli medlem på
gratisbio.se. själv har jag nu fått hem present kort på kicks för 1200 kronor och skopunkten på 500 kronor. detta är jätte enkelt. du blir medlem och börjar samla poäng. allting är gratis så du vet. har du frågor är det bara och kontakta mig.

du kan även få gratis biocheckar som är ännu enklare du behöver bara några små poäng för det.
så bli medlem du med, alla stora bloggeskor har
redan bloggat om detta super bra tips.

här är länken ; http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=16563

2008-01-10 @ 10:08:46
URL: http://www.someones.blogg.se

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0