God morgon käääära läsare!

Början på en ny dag, minsann. Idag ska vi se om jag hinner bli klar till tio, jag snoozade för mycket idag. Vi ska nämnligen hem till familjen Hedqvist, Simons familj, efter som systrarna Elin&Sara fyller sexton idag. Och efter det ska jag vara på jobbet elva. Men vi få se, jag vill hinna dricka en kopp te först.

Har sovit som en gud inatt, och det har varit underbart skönt. Har drömt lite konstigt, men det är okej. Har snoozat sedan halv nio, men det är skönt. Att man ligger i dvala sådär. Men det absolut skönaste som finns, detta gjorde jag alltid förut, är att ställa klockan på tillexempel halv tre, och så somnar man, för att sedan vakna upp halv tre, och tro att man ska upp. Men sedan när du tittar på klockan ser du att du får sova flera timmar till! Ååååh, så skönt!

Menmen, ska dricka upp teét nu, och kolla runt lite.
PUSS <3

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vad tycker du om min nya design?

2008-01-20 @ 09:46:53
URL: http://junitjej.blogg.se

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0