God förmiddag

Nu har jag precis vaknat, och jag kan ju inte säga att jag mår dåligt. Nejnej, det kom inte vidare baksmälla, men fruktansvärt svårt hade jag och somna iallafall. Somnade inte förrns runt halv 4 4, och jag skulle upp sex-halv sju? Naaaej. Jag drack verkligen för mycket igår, haha.

Jag stannade hemma idag, eftersom jag, fyllot själv, hade inte ställt klockan, så jag vaknar när Simons ringer och klockan är halv 8. Jag hade alltså 20 minuter på mig att fixa mig. Och det var en låååång lektion, så jag skulle ju komma försent. Men när klockan sedan ringde på 10 gav jag upp. Jag stannade hemma. Jag orkade inte sitta i skolan bakis och trött. Haha, jag måste skärpa mig nu. Imorgon ska ja gå, jag lovar.

Nu sitter jag baar och funderar hur fan jag ska komma ut ur mitt rum. Mamma är där uppe och om hon får reda p¨å att jag vart hemma kommer jag inte få gå ut ikväll. ''Är man för sjuk för skolan, är man för sjuk för att gå ut.'' Men jag ska vänta tills hon åker för att hämta dom små, då kan jag lådsas att jag kom hem, haha.

Men ska kola vad jag missat nu vid alla bloggar.
PUSS

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0