God eftermiddag

Sitter nu och trycker i mig min lunch. Fick ingen i skolan, eftersom jag började efter 'lunch'. Dagen har varit helt okej, förutom gymnastiken som betod av en timme promenerande. Men vad gör man inte för betyget? Haha.

Min luch består idag av kycklingsallad - så förbannat gott, eller hur - JENNIE? Haha, hon kommer bli jättearg när jag berättar att salladen nu är slut.

Snart ska jag också iväg till skolan igen, eftersom jag ska på kvällskurs. Den börjar klockan fem och slutar halv åtta. Inte roligt alls kan jag meddela. Men det gör jag som sagt istället för Matte B, så jag är nöjd. Kursen är foto, så det kommer nog bli kul. Får ju hoppas att man får en kamera och fota med iallafall, för på den fotolektionen vi hade i skolan, som basämne alltså, typ, fick vi aldrig några kameror för att de var utlånade.
Men nu kanske det finns fler/andra kameror som vi kan använda.

Rooligt.
Ska käka upp nu, och dricka upp mitt te.
Men skriver säkert sen.
PUSS <3

Kommentarer
Postat av: Jennie

NOOOOOOOOO, MY SALLAD? :'( jag som älskar er sallad.. fan att du inte spara lite, jag hade kunnat ta det till lunch i skolan imorgon jö? SNÅLJÅP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-01-23 @ 17:23:24
URL: http://tullan89.blogg.se

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0