Go' kväll

En mycket bra dag idag faktiskt. Har varit på gott humör nästan hela dagen. Det börjar med att jag snoozade för mycket, som jag skrev imorse, och slutade med en trevlig kväll nere hos brorsan och Denice. Treeevligt.

Jobbet gick hur bra som helst idag, lite stressigt ibland, men annars hur lugnt och bra som helst.
Jag vill verkligen tipsa er småbarnsföräldrar (eller föräldrar över huvudtaget), om det nu finns några som läser denna blogg, att åka till Barnadiset. Trevligt trevligt. Imorgon kommer Simon med lilla Maya till Barnadiset, innan stängning. Och det är ju verkligen mysigt, eller hur?

Jag kom hem runt åtta, då jag gick ner och satt i sängen med Simon. Men han skulle kolla bajsprogram så jag gick och lade mig i mammas rum, och kollade 'Singing Bee' - någon som sett? Hur kul som helst ju! Sen kollade jag 'Bröllopsfixaren' och sedan begav jag mig ner till Sebastian.

Men nu, kära människor, ska jag kolla in lite bloggar, och sedan lägga mig för att sova.

BTW, min lön kommer bli 5.000 den här månaden - SCHYYYYYSST!


Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0