fredag

Är helt sjukt trött, och tänkte att detta kommer vara det sista inlägget för kvällen. Det blev ingen färgning idag, på grund av att mitt cpkort inte fungerade, varken i automaten eller affären. Skitirreterande. Men jag var tvungen att väna i centrum iallafall, för att vi väntade på skjuss.

Vid fem kom jag hem, och lade mig i sängen direkt. Skittrööööött!
Ska lägga mig, jobba imorgon. Helen ringde och bad mig jobba öppning med henne, och man tackar ju inte nejk till pengar, eller hur?

Men ni får ha det så bra, så uppdaterar jag imorgon.
PUSS <3


Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0