färdog för skola&jobb

Jahapp, då var det dags igen då. Skola.
Jagh börjar dagen med matte A light (haha, jag vet, jag är sämst) i 50 minuter, och sedan en lång lektion med naturkunskap. Jag har inte hittat något att skriva om, så Göran kommer inte vara så glad på mig. Men lixom, vad ska jag skriva om? Det finns inget jag är intresserad av, eller som jag kan ha nytta av i livet framöver. Men så kanske jag väljer något som stod på den där listan, typ kriminalitet. Om det är ärftligt eller drabbas man av det genom samhället. Låter roligt va?! Sen efter den lektionen är det bara svenska B som står på schemat, coh sedan slutar jag. Då blir det en tripp till ungdomsmottagningen, jag ska beställa en tid för gynekologundersökning samt prata lite om p-piller och sånt. Har tagit p-piller i 3 år nu, men det funkar inte längre. Kan glömma att ta på fem dagar, och det är ju inte allt för bra, eller hur?
Ska prata med henne om att sätta in en p-stav istället, men vi får se vad vi kommer fram till.

Sen efter det ska jag åka och jobba. Söta Maya kommer förbi idag igen, även fast hon inte tyckte det var allt för kul förra gånge, Skrek som en stucken när hon såg dessa stora hoppborgar. Men det kanske går bättre idag?

Men jag kommer nog inte uppdatera mer förens ikväll, kanske ska vi sitta i en datasal på naturkunskapen, och då kan jag skriva. Ska sluta logga in från mobilen, det var ganska så dyrt. Fick nämnligen en räkning på 1.400 senast, så jag måste tagga ner med surfandet och ringandet.

Så, vi hörs senare iallafall. Ni får ha det bäst, tills vi hörs senare.
PUSS<3

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0