en dag med resor och knark

Haha, en rätt så sjuk rubrik blev det. Men resor menar jag att jag suttit hemma hos Victoria sen skolans slut och kollar resor. Vi bestämde oss för att skita i London och dra en eller två veckor till Rhodos istället med Anna. I london var det nämnligen 18årsgräns på krogen, och eftersom jag är den enda som kommer vara 18 kommer det inte vara så kul. Och en resa till Rhodos, eller iallafall Grekland, låter ju inte heller helt fel, inte sant? Anna gjorde oss också sällskap hemma hos Victoria, eftersom det är trots allt ''hennes'' resa. Så hon måste ju självklart också få vara med och bestämma. Jag är lite nyfiken vad det blir av, men det kommer bli skoj, riktigt skoj!

Och med knark menar jag att på lektionen vi hade idag kollade vi på en sjuk film om knark. Det skulle finnas ett speciellt buskap i filmen som vi sedan ska skriva om. Filmen handlade om en pojhke som knarkade, vars mamma också sedan började knarka. helt sjuk var den iallafall.

Nu ska jag kolla runt lite, göra mig en kopp te, sedan gå och tvätta av mig sminket för att sedan sova. Men jag kanske skriver ett mer avslutat inlägg senare.
PUSS <3

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0