Bacardi och en bränd arm.

Nu ligger jag här i sängen, har precis duschat. Kände då att jag bränt sönder min arm, för det gjorde ont som fan. Annars är jag jämt brun. Låren hade jag velat ha brunare, men det är en solig dag imorgon också. På tisdag åker vi hem, men jag längtar inte. Jag vill inte hem till snö och äckel. Jag stannar hellre här i solen och värmen. Men imorgon ska jag steka, samt shoppa. Köpte ett par röda skor idag, som jag egentligen har 2 par av hemma, men man får inte nog av skor. Ska ut på o röka nu, skriver sen <3

Kommentarer
Postat av: Jennie

Komma hem snart kanske? Idag kommer du ju iofs, kom jag just på :D WOHOO

2008-01-08 @ 07:06:46
URL: http://tullan89.blogg.se

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0