av med sminket, och ner i sängen

Är fruktansvärt trött nu,och eftersom jag ska upp 7, så kanske det är dags att pallra sig mot sängen.

Det lutar väldigt mycket åt att jag skiter i friluftsdagen imorgon, jag orkar verkligen inte. Kanske åker hem med mamma istället, och sedan går jag och lägger mig. Har sagt till Helen att jag ska vara inne till 12-1 och då hinner jag ju sova en stund?

Min mobil har blivit smittad av Victorias. Jag hör inte vad den andra personen på andra sidan säger. De hör mig, men jag hör inte dom. Får stänga av mobilen och så får vi se sen. Det kanske bara är något tillfälligt knas.

Men nu säger jag god natt då, så hörs vi imorgon bitti.
PUSS <3

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0