äppelpaj&te

Världens mest misslyckade äppelpaj. Eller som det så fint heter - smulpaj.
Jag, klantarslet själv, använder ju elvispen för att göra ''smulor'' av degen som är av mjöl, oscker och ägg. Så istället för att det blir smuligt, så blir det som en deg istället. Man ska ju lixom ''smula'' det över äpplerna. Och förresten, ja jag kan äta äpplen som varit i ungen. Iallafall, så det vart lite/jävligt fult.
Och sedan började jag städa direkt, och då glömde jag bort äpplena. Så de blev som överstekta champinjoner och aa, skitäckligt. Vaniljsåsen rann över överallt eftersom jag hade för små tallrikar. Menmen, skiiit samma. Det var iallafall ganska gott, iallafall med den där smuldegen.

 
  
 

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0