ååh

Jag sov för länge nu igen! Aldrig att jag kan få en mindre stressad morgon.
Sitter och dricker en kopp te, och ska sminka mig snart. Långkallingarna är på och det ska bli myskläder idag. Vägrar ha tajt säger jag bara. Så det blir mjukisar och någon av Simons tröjor. Mööööjs.
Fick reda på nu att jag ska till läkaren klockan 10 imorgon, så det blir en mindre sovmorgon. Börjar 10.30. Kommer komma lite sent, men vafan?

Ska snart sminka mig, men ska hetsdricka mitt te först. Efter skolan blir det jobbet, och sedan hem och sova! Och nu ska jag verkligen sova. Gick och lade mig halv tre inatt. Menmen, så går det.

Ska sminka mig nu, men vi hörs när jag kommer hem från jobbet. Bloggar säkert därifrån!

PUSS <3


Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0