ååh dessa rubriker

Nu sitter jag bara och väntar på att klockan ska börja gå lite fortare så jag kan få gå någon gång. Jag ska gå om runt 20 minuter, och är redan fixad och klar. Eller aa, jag sitter i morgonrock och har precis druckigt upp teét, men det tar ju inte direkt 20 minuter att klä på sig(?)

Jag känner mig äcklig. Eftersom jag kom hem ganska så packad igår så tvättade jag inte bort sminket. Och det fick jag ta stryk av nu. Uuuusch, va äckligt det känns. Visst, jag brukar sova med smink, men då är det ju ingen festsminkning direkt, utan det vanliga. Men på fest laddar man ju med lite extra mascara, ett lager till av puder osv. Känner mig inte så förjäkla fräsch, må jag säga. Duscha när jag kommer hem? Ohja.

Somnade runt tolv igår, och det var hur skönt som helst. För det första fick jag sova själv, i min stora säng. Simon är på Gålö, och har partat så han sov kvar där. Riktigt skönt att kunna ligga vartfan jag vill, i hela sängen! Annars är det han som slänger ut ett ben hit&dit. Men lite tomt och tråkigt var det, men han kommer sova i sängen ikväll/inatt. Och för det andra har jag inte sovit såhär mycket på typ.. Aa, en vecka? Har somnat runt tre varje natt, och gått upp mellan 7 och 9. Inte roligt.

Men när jag kommer hem, ska jag ta en dusch, tvätta av allt smink, och sedan sova. Vi får se om jag ringer Victoria, hon hade varit lite ledsen, stackarn. Slutar från jobbet 4 idag, och det är naaajs, må jag säga. Istället för att stanna till sju och städa som en idiot, öppnar jag, och måste baar at fram fikat. Jobbigt? Nääe.

Menmen, nu ska jag at en sista cigg, och sedan klä på mig. Bussen går 33, och jag kommer vara framme 29. Det brukar inte ta sådan tid, men nu vet hur det är på söndagar med bussar och shit. Blä.
Men vi hörs säkert när jag kommer hem, uppdaterar er med bilder och grejs från igår!

PUSS <3

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0