Tv med lillasyster i soffan.

Sitter nu med mammas dator i knät, och väntar på mammas och mitt program 'andra avenyn' - jag har precis börjat kolla, men mamma har tittat ett tag. Rätt bra faktiskt, dåliga skådisar, men det får man väl räkna med när de är svennar? Menmen, jag skulle vara en perfekt skådis, även fast jag är från svenneland!

Till mat blev det stuvade makaroner och bacon, Och jag som sa att jag skulle gå ner i vikt? Det kommer inte gå bra, jag är för glad i mat. Men mitt gymkort gäller fortfarande, så jag ska ta tagt i det.

Nu börjar det!
PUSS <3

Kommentarer
Postat av: Anna

har du inte sett alla avsnitt så finns de att se från början på www.svt.se :)

2008-02-05 @ 21:38:29
URL: http://tearswilldry.blogg.se

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0