trevlig familjekväll!

Sitter hemma nu. Väntar på att Anna ska ringa, så vi kanske kan träffas och ha lite möjs.
Själv har jag suttit vid maten och käkat grekisk mat, men jag körde på svenskt med oxfilé och pommes. Vågar inte testa på alla dessa Souflaki, eller hur det nu stavas. Tänk om det är bajsäcklig, så jag får gå hungrig resten av kvällen? Det skulle ju vara katastrof.

Snart jävlar, snart är jag 18. Det är helt sjukt. Allt som man strävat efter kommer kunna ske om 3 dagar. 3 fjuttiga dagar, så är jag gammal nog till tatuering, köpa cigg, gå på krogen, slippa föräldrarnas namnteckning etc. Så himla skööönt! Men samtidigt kommer jag få betala all sjukvård, jag betalar med för resor, jag får mer ansvar etc. Det känns ju inte lika skänt, må jag säga.
Men vad gör man inte för lite lycka? :)

PUSS

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0