te i soffan

Japp det är sant, jag spillde ut en hel kopp te i den nya röda soffan. Inte allt för bra, tänker ni. Katastrof, tänker jag. Vi får hoppas att det kommer torka tills mamma kommer hem, för aven fast det är skinn så blev det en fläck. Hoppashoppas. Annars blir nog detta mitt sista inlägg.

Förövrigt så har jag gjort nytt te, och ska lägga mig i den andra soffan nu och läsa. Måste ha läst ut en bok tills på tisdag, och jag är inte ens halvvägs, och den boken är typ som sagan om ringen - ASTJOCK! Så jag måste sätta igång, man får ju hoppas på att den kommer vara bra, så att man fastnar och inte kan sluta. Då kan jag läsa hur länge som helst.

Skriver senare!
PUSS <3

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0