Tatuering

Har nästan hittat min perfekta tatuering. Jag ska ha den i nacken, men jag vet inte riktigt om hur den ska ligga i nacken, om man säger så. Jag vet inte om jag vill ha den som en löpande text, eller en text på flera rader, om ni förstår.

Jag vill hitta ett motto/en ordfras som stämmer in på mig. Som träffar mig sådär i hjärtat. Och jag tror faktiskt att jag hittat det, men då kommer jag till frågan. Latin eller svenska? Eller kanske engelska?
De flesta, nu för tiden, har ju på latin. Kanske man ska vara lite annorlunda och kanske ta på arabiska? Det är en jävligt ball textstil, faktiskt!

Men jag ska kolla vidare lite. Jag vill väldigt gärna tatuera mig igen, och då passar det ju toppen eftersom jag fick ett presentkort av pappsen i fördelsedagspresent, så det blir väl bra?

Om ni har något motto, eller en ordfras, skriv gärna ner den, så kanske just din text kommer pryda mig i nacken.

PUSS <3


Kommentarer
Postat av: william

att du blir va du äter

2008-02-28 @ 22:14:16

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0