Styr min kos till skolan

Nu ska jag gå upp och borsta tänderna, för att sedan möta Jennie på den buss som ska ta oss till skolan.
Idag bjuder skolan på Matte, Naturkunskap och Svenska. INte de roligaste ämnena, men det får duga. Ska jobba idag på¨naturkunskapen, för jag kan verkligen inte få IG där också.

Efter skolan åker jag vidare till jobbet. Jobbar från tre till sju idag, och alla får hålla tummarna för att det inte är mycket, så jag slipper skura golvet. Menmen, jag skriver självklart när jag kommer hem, hade tänkt att tvätta och städa lite i rummet. Jag har inte ett endapar rena byxor! Inte för att de andra är skitiga, men de är använda, så jag måste tvätta minst tre maskiner idag. Blääää.

Vi hörs senare
PUSS <3

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0